سری جدید اس ام اس های خنده دار و سرکاری

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


غم زمانه خورم یا فراق یار کشم یا یه فیلم بذارم ببینم




خیلی دلم میخواد لبامو بذارم رو لبات اما...
مامانم نمیذاره میگه:نوشابه رو باید با نی بخوری!!!!!
برو، برو خجالت بکش منحرف... ما از اون خانواده هاش نیستیم.
کووووووووووو کجاست تسبیحم!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟




یک داستان خاک برسری!!!!!!!!!
میبینم که توو مسائل خاک بَر سری بشمُر سه حاضر و آماده ای!!!
پاشو برو به زندگیت برس :|
این داستانا همیشه هست

  



واقعا دست کارخانه نوشابه سازی درد نکنه که روش مینویسن خنک بنوشید
 تا قبل از اون ما میجوشوندیم بعدا می‌خوردیم!




خانواده دختر :اقا داماد چه کاره هستن؟
خانواده پسر :تو شرکت پاکسان کار میکنن
خانواده دختر :دقیقا اونجا چکار میکنن؟
خانواده پسر :به سلامت خانواده می اندیشن!!!




ببینین کاردخترابه کجاکشیده که روسرشون مسکن مهر می سازن!!!!!!!!!!
اس ام اس سر کاری



امروز سالروز تولد پت ومت
 تو هم مثل من به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!!




پسر :یه خبر خوب دارم یه خبر بد اول کدومو بگم؟
دختر :خبر خوب
پسر :خبر خوب اینه که خبر بدی در کار نیست
انجمن سرکار گذاشتن ملت (:




شب پایان ولنتاین
به دست هایم نگاه کردم چیزی نبود هیچ چیز
نه این که کسی نخواست به من هدیه ای بدهد نه هرگز.....
اما مجبور شدم هرچی از هرکی گرفتم بدم یکی دیگه واسه خودم هیچی نموند
خخخخخ
خدتی




اون روزی که بلند شی ببینی عشقت واسه همیشه جمع کرده رفته صبحانه چی مبخوری؟؟؟؟




مردی یکشب روکرد به آسمانو به ماه گفت:
چرا همسر من یک گل رز روکه یک روز زنده میمونه وبعدمیمیره رودوس داره!
ولی من که هرروز براش میمیرم وزنده میشم رودوس نداره؟
ماه جواب داد:... وای خیلی قشنگ بود، لایک! :))

 

نظر یادتون نره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 / 11 / 1392برچسب:, ] [ 11:20 قبل از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه